Zagranica

New York Life ze spotem "Agape" na Super Bowl

Reklama ubezpieczyciela przygotowana przez agencję Anomaly zapoczątkowuje kampanię “Love Takes Action", która potrwa cały rok.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fdogt9oJXj1w%22%7D
Spot Anomaly dla New York Life opowiada o czterech formach miłości, które wyróżniali starożytni Grecy. Pierwsza z nich to “philia” (uczucie rodzące się z przyjaźni), kolejne to “storge” (miłość do rodziców lub potomstwa) i “eros” (miłość budząca pożądanie). Za najcenniejszą uznawali jednak “agape” – miłość jako bezinteresowne działanie, wymagające odwagi, poświęcenia i hartu ducha. Przykłady “agape” pokazane w reklamie to opieka nad starym, zniedołężniałym partnerem czy dzieckiem chorym na raka. Głosem narratorki – aktorki Tessy Thompson, znanej z filmów “Selma” i “Creed: Narodziny legendy” – New York Life oznajmia, że od 175 lat pomaga ludziom działać w imię miłości, by mogli spokojnie spojrzeć wstecz lub wybiec myślą w przyszłość.

Reżyserem 60-sekundowego, utrzymanego w poważnym nastroju spotu, który zostanie wyemitowany w niedzielę 2 lutego między pierwszą a drugą meczu o mistrzostwo National Football League, jest Cole Webley ze studia Sanctuary Content. Twórcą muzyki do reklamy jest znany współczesny kompozytor Max Richter.

Towarzystwo ubezpieczeniowe New York Life regularnie reklamowało się podczas Super Bowl w latach 70. i 80. ubiegłego wieku, ale od około 30 lat było nieobecne na najważniejszej imprezie sportowej w Stanach Zjednoczonych.

Na tegorocznym Super Bowl będzie jeszcze trzech innych reklamodawców z branży finansowo-ubezpieczeniowej: Turbo Tax (doradca podatkowy), Discover (karty płatnicze) i Quicken Loans (pożyczki).