Reklama ubezpieczyciela przygotowana przez agencję Anomaly zapoczątkowuje kampanię “Love Takes Action", która potrwa cały rok.
Reżyserem 60-sekundowego, utrzymanego w poważnym nastroju spotu, który zostanie wyemitowany w niedzielę 2 lutego między pierwszą a drugą meczu o mistrzostwo National Football League, jest Cole Webley ze studia Sanctuary Content. Twórcą muzyki do reklamy jest znany współczesny kompozytor Max Richter.
Towarzystwo ubezpieczeniowe New York Life regularnie reklamowało się podczas Super Bowl w latach 70. i 80. ubiegłego wieku, ale od około 30 lat było nieobecne na najważniejszej imprezie sportowej w Stanach Zjednoczonych.
Na tegorocznym Super Bowl będzie jeszcze trzech innych reklamodawców z branży finansowo-ubezpieczeniowej: Turbo Tax (doradca podatkowy), Discover (karty płatnicze) i Quicken Loans (pożyczki).
Czytaj więcej na temat: New York Life Insurance, National Football League, Anomaly, kampania reklamowa, spot reklamowy, ubezpieczenia, Super Bowl, Tessa Thompson, Max Richter, Cole Webley, Sanctuary Content