Kraj

Jak McDonald's zbudował w Gdańsku śnieżną zjeżdżalnię [wideo]

Projekt realizowały: DDB Warszawa i Papaya Films.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvPx-8MBdV-Q%26t%3D0s%22%7D
McDonald’s Polska, operator sieci restauracji fast food, w ramach kampanii promującej burger Drwala, zbudował w Gdańsku, na Targu Siennym, wysoką na 15 m i długą na 60 m śniegową zjeżdżalnię. Ideą było umożliwienie mieszkańcom Gdańska skorzystanie z zimowych atrakcji. Zjeżdżalnia była dostępna bezpłatnie, przez jeden weekend (30.11-1.12 ub.r.), a skorzystało z niej blisko 2,5 tys. osób. Akcję zrealizowały: agencja reklamowa DDB Warszawa oraz studio produkcyjne Papaya Films. Przedstawiciele studia twierdzą, że był to jeden z większych projektów reklamowych realizowanych dotąd w Polsce.

Powstał z tego film reklamowy dla McDonald’s Polska.