Kraj

Colian poszerza portfolio marki Grześki Tyci

Do sprzedaży trafiają trzy nowe smaki czekoladowych bitesów.

Colian poszerza portfolio marki Grześki Tyci
Colian poszerza portfolio linii Grześki Tyci o trzy nowe smaki. Do obecnych na rynku Grześków Tyci dołączają Jeżyki Tyci, Toffino Tyci oraz O!rzeszki Tyci.
Jak zapewnia biuro prasowe, oferta 5 produktów pozwala zbudować silną półkę w perspektywicznej kategorii  bitesów. 

Wprowadzeniu oferty na rynek towarzyszy silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, internecie, prasie handlowej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W punktach sprzedaży zaplanowano ekspozycje na standach. Marketer nie ujawnia jeszcze szczegółów.

Wprowadzenie linii Grześki Tyci było wspierane kampanią telewizyjną, o której informowaliśmy w MMP24 z 9 stycznia 2019 r. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiadała agencja Just, a zakup mediów powierzono Initiative.