Kraj

Barilla startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej

Po raz kolejny bohaterami kampanii zostają Roger Federer i David Oldani.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fk1hCT9atF4A%22%7D
Marka makaronów Barilla startuje z nową odsłoną globalnej kampanii telewizyjnej. Po raz kolejny jej bohaterami są Roger Federer i Davide Oldani.
Eleganckie przyjęcie w doborowym i wytwornym towarzystwie odbywa się we wspaniałej XVIII-wiecznej willi położonej nad brzegiem jeziora Como. Szwajcarski mistrz tenisa zagląda do kuchni i znajduje tam wybitnego kucharza Davide Oldaniego. Federer przynosi ze sobą opakowanie makaronu marki Barilla. Po chwili przyjęcie przenosi się do kuchni, gdzie każdy z gości daje się wciągnąć we wspólne przygotowanie spaghetti. O poprzedniej odsłonie kampanii z udziałem Rogera Federera informowaliśmy w serwisie MMP24 z 18 stycznia 2018 r.
Kampania wystartowała 27 stycznia. Działaniami public relations zajmuje się agencja Pegasus Group. Za aktywności w ramach kanałów social media i przygotowanie formatów digital video odpowiada agencja F11. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.