M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unique One przygotowała loterię promocyjną dla marki Gourmet Gold

Katarzyna Kacprzak | 4 lutego 2020, 06:00

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

"Rozpieść go nie tylko smakiem" – to hasło ogólnopolskiej loterii producenta karmy dla zwierząt Nestlé Purina. Loteria prowadzona jest przez agencję Unique One, która została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii potrwa do 31 marca 2020 r. Loteria ma charakter instant-win. Nagrodą główną w loterii, losowaną spośród wszystkich zgłoszeń jest weekend w SPA dr Irena Eris dla dwóch osób.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu loterii, organizację i obsługę prawną, weryfikację laureatów i wydanie nagród, a także kreację materiałów POS i strony WWW loterii. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w telewizji (tag promocyjny) w internecie oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada UM Trive.

Czytaj więcej na temat: , , ,