M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kubica w kampanii Orlenu o bezpieczeństwie

Maciej Burlikowski | 4 lutego 2020, 06:00

Największa firma paliwowa angażuje się w promocję bezpieczeństwa na drogach.

PKN Orlen, największy w kraju producent i sprzedawca paliw, postanowił zaangażować się reklamowo w promowanie zasad bezpieczeństwa na drogach. W ramach kampanii pod hasłem "#DobryKierowca" powstały cztery spoty reklamowe - o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości, w których wystąpił Robert Kubica, kierowca wyścigowy Formuły 1, sponsorowany przez Orlen.  
 
- Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na "efekt Kubicy" w wymiarze społecznym - czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach - przekonuje Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy PKN Orlen ds. marketingu.
 
Kampania obejmie telewizję, internet, prasę i outdoor, a potrwa do końca marca br. Za przygotowanie spotu oraz kreacje do kampanii odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising, a planowaniem i zakupem mediów dla Orlenu zajmuje się dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,