Kraj

Bartek Hanus dyrektorem strategii Leo Burnett

Adam Nowakowski, dotychczasowy szef strategii, przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.

Bartek Hanus dyrektorem strategii Leo Burnett
Od połowy lutego stanowisko strategy directora w agencji Leo Burnett obejmie, związany wcześniej z agencjami MullenLowe Warsaw i TBWA Bartek Hanus. Przejmie obowiązki Adama Nowakowskiego, który przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.

Bartek Hanus z branżą reklamową jest związany od 2003 r., gdy rozpoczął pracę w agencji TBWA. W dotychczasowej karierze przeszedł przez wszystkie szczeble działu strategii, pełniąc po kolei funkcje senior strategic plannera, head of planning i strategy directora. Tę ostatnią także w agencji MullenLowe Warsaw. W tym czasie pracował dla marek takich jak: Warta, BNP Paribas, Axa, Łomża, Tyskie, Pedigree, Herbapol, Nutella, Wyborowa, Durex, Garnier, Vichy, Nivea, Onet, Radio Zet, “Gazeta Wyborcza”, Eobuwie.pl, RTV Euro AGD, RWE, PGNiG, Seat i WWF.