M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez bije z Oreo i pracownikami rekord Guinnessa

Katarzyna Woźniak | 5 lutego 2020, 06:00

W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 miliarda dolarów.

W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 miliarda dolarów. Z tej okazji Mondelēz International zaprosił swoich pracowników na całym świecie do wspólnej zabawy, która nawiązuje do rytuału jedzenia Oreo - "Przekręć, poliż, zamocz!” (Twist, Lick, Dunk!). Rezultatem działań jest Rekord Guinnessa w kategorii "Najwięcej osób moczących ciastka".
Biuro prasowe przekonuje, że Oreo to dostępne w ponad 100 krajach ciastka i jednocześnie największa marka w portfolio Mondelēz International.
30 stycznia o godzinie 8:00 czasu środkowego rozpoczęło się transmitowane na żywo wydarzenie, podczas którego 5066 pracowników Mondelēz International reprezentujących 32 kraje ustanowiło nowy rekord Guinnessa. Do zabawy dołączył także zespół w warszawskim biurze Mondelez Polska.
Oreo to jedna z sześciu należących do Mondelēz International marek, których wartość wynosi ponad miliard dolarów. Wśród nich znajdują się również Milka, Cadbury Dairy Milk, Ritz, Trident i Halls.
Każdego roku sprzedaje się około 34 miliardów ciastek Oreo, co oznacza 92 miliony dziennie. Szacuje się, że od czasu ich premiery w roku 1912, zostało sprzedanych około 500 miliardów ciastek Oreo.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,