Grupa Wirtualna Polska postanowiła odświeżyć serwis O2.pl. Wydawca stawia na wiadomości i treści rozrywkowe, które mają być prezentowane “bez zadęcia”.
– Podczas projektowania serwisu zależało nam również na podkreśleniu rozrywkowej funkcji mediów, dlatego można w nim znaleźć informacje różnej wagi oraz angażujące formaty, np. lubiane przez użytkowników quizy – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający O2.
W nowej odsłonie serwisu wyróżniono sekcje popularne wśród użytkowników: Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa, czyli pozytywne historie pokazujące kreatywnych ludzi, które mają go wyróżniać na tle konkurencji. Według przedstawicieli WP przeprojektowanie O2 ma zarówno ułatwiać emisję reklam, jak i poprawić szybkość ładowania się stron.
Według danych z badania Gemius/PBI O2.pl była w grudniu ub.r. 18. najchętniej odwiedzaną witryną w polskim internecie z 8,28 mln odwiedzających.