M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jakub Bieńkowski group chief digital officerem w grupie MullenLowe

Maciej Florek | 6 lutego 2020, 06:00

Główny zakres jego odpowiedzialności dotyczy wsparcia klientów w zakresie budowania rozwiązań digital, jak również restrukturyzacji i budowania zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.

Jakub Bieńkowski obejmuje stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe. Tym samym będzie zajmował najwyższe stanowisko w grupie, jeśli chodzi o zarządzanie i rozwój transformacji digital zarówno w domu mediowym MullenLowe MediaHub, jak i agencji reklamowej MullenLowe Warsaw. Na stanowisku group chief digital officera będzie raportował bezpośrednio do zarządu firmy.

Główny zakres jego odpowiedzialności dotyczy zarówno wsparcia klientów w zakresie budowania rozwiązań digital, jak również restrukturyzacji i budowania zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.

Przez ostatnie 12 lat Jakub Bieńkowski pracował w domu mediowym Value Media, piastując w nim w ostatnim okresie funkcję chief operations officera. Bieńkowski pracował m.in. dla marek: PKO BP, L’Oreal, IBM, Asus i Lenovo.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,