Kraj

Bonduelle niebawem wesprze kolejne nowości z portfolio

Firma ruszy z kampanią wspierającą linię Warzywio. Działania potrwają 3 miesiące.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 3 lutego, firma Bonduelle kontynuuje działania produktowe i marketingowe, żeby wykorzystać rosnące znaczenie trendu wegetariańskiego. – Chcemy rozwijać produkty nie tylko w propozycjach warzywnych, jak puszki i mrożonki, ale także poprzez dania roślinne, budując submarki
Bonduelle Kaszetka i Bonduelle Warzywio – mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle.
W połowie ubiegłego roku na sklepowe półki trafiła linia produktów Warzywio 100% Warzyw w formie makaronu. Obecnie dostępne są trzy warianty smakowe. – Będziemy rozszerzać naszą ofertę o żywność roślinną w różnych formach, dostępnych dla konsumentów o różnorodnym podejściu do kwestii żywienia – mówi Telakowiec.
Launch Warzywio na polskim rynku miał miejsce w czerwcu 2019 r. Początkowo produkt był wspierany w sklepach materiałami POS. Obecnie firma pracuje nad realizacją kampanii digital, która będzie trwała trzy miesiące.
Z kolei linia Kaszetek miała swoją pierwszą próbną rynkową odsłonę w 2018 r., rozszerzenie gamy miało miejsce latem 2019. – Właśnie startujemy z intensywną akcją digitalową, podczas której dotrzemy do ponad 4,5 mln użytkowników z reklamą Kaszetki – mówi Telakowiec. Nie zdradza jednak, które agencje stoją za kreacją, realizacją działań ani zakupem mediów.
W styczniu wystartowały także zaplanowane na dwa miesiące degustacje Kaszetki, które będą się odbywały w sieciach Auchan, Carrefour, Leclerc i Kaufland.