Kraj

Carrefour informuje klientów o dokładnej godzinie dostawy

Sieć rozwija usługi związane z e-grocery.

Carrefour wprowadza nowe udogodnienie dla klientów sklepu internetowego. Zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, klienci wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz, gdy kierowca Carrefour będzie już w drodze, klienci otrzymają również SMS z precyzyjną godziną jego dotarcia. – Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców oraz usprawniających komunikację z klientami, takich jak delivery manager – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. Delivery Manager to kompleksowe rozwiązanie mobilne, które automatyzuje i optymalizuje proces dostawy zamówień.

Sklep internetowy Carrefoura ruszył w Polsce jesienią 2016 r., w Warszawie. W 2019 r. Carrefour dołączyły do niego e-sklepy w Katowicach, Krakowie, Sosnowcu, Chorzowie, Czeladzi, Siemianowicach Śląskich oraz Olsztynie.