Kraj

Reorganizacja i awanse w dziale marketingu "Rzeczpospolitej", Wojdyło szefem reklamy

Wydawnictwo Presspublica przeprowadziło reorganizację działu marketingu. W ramach nowych struktur powołano sekcje, którymi kierują poszczególni kierownicy. Do marketingu dołączono również...

Wydawnictwo Presspublica przeprowadziło reorganizację działu marketingu. W ramach nowych struktur powołano sekcje, którymi kierują poszczególni kierownicy. Do marketingu dołączono również dział badań i analiz. Równocześnie na stanowiska kierowników awansowali: Dariusz Tomaszewicz, odpowiedzialny za sekcję badań i analiz, Ziemowit Koźmiński, odpowiedzialny za sekcję promocji sprzedaży, oraz Kinga Rybarczyk, która objęła stanowisko szefa sekcji komunikacji marketingowej. Kierownikiem promocji biura reklamy i ogłoszeń pozostał Hubert Giblewski. Sekcją PR i komunikacji wewnętrznej kieruje Danuta Szczuka. Dyrektorem działu marketingu jest Jolanta Wiśniewska. Wkrótce nastąpi również zmiana na stanowisku dyrektora biura reklamy i ogłoszeń wydawcy “Rzeczpospolitej”. Radosława Dobrzyńskiego zastąpi Adam Wojdyło, obecnie dyrektor ds. badań i komunikacji biznesowej. Nie wiadomo jeszcze, jakie są dalsze plany zawodowe Dobrzyńskiego. (JD)