Kraj

Shopping Spree - nowy produkt TVN Media

Integruje e-commerce, TV, social media i aktywacje influencerskie.

Biuro Reklamy TVN Media poszerza ofertę o kolejne rozwiązanie reklamowe – Shopping Spree. Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada Innovation Hub, nowy zespół w strukturze TVN Media.

Shopping Spree to platforma, która składa się z trzech elementów: materiału wideo motywującego do zakupów, feedu e-commerce (tj. zdjęć oraz opisów reklamowanych produktów, które zaciągane są ze sklepu internetowego klienta) oraz wybranych treści z kanału klienta w social mediach (Instagram, Facebook).

– W Innovation Hub na styku kanałów digitalowych i telewizji tworzymy nowe rozwiązania o znacznym potencjale zastosowania i rozwoju w skali globalnej. To pierwsze z wdrożeń naszych produktów. W najbliższych miesiącach będziemy komunikować współpracę z kolejnymi partnerami – zapowiada Agnieszka Gajzler, dyrektor strategii i rozwoju digital w TVN Media, twórczyni działu Innovation Hub.

Informacje o produktach zaciągane są na platformę ze sklepu internetowego reklamodawcy automatycznie przez widget eCommerce. Oznacza to, że klienci TVN Media nie muszą przesyłać żadnych materiałów dotyczących reklamowanych produktów. Wystarczy, że wskażą w swoim sklepie pozycje, które chcą promować. Z kolei rozwiązanie polegające na embedowaniu na platformie zdjęć zawierających stylizacje z wykorzystaniem promowanych produktów stanowi łącznik między Shopping Spree a social mediami.

Innovation Hub to nowy zespół działający w strukturze Biura Reklamy TVN Media, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych produktów na styku kanałów digitalowych i telewizji, na podstawie realnych potrzeb konsumentów wynikających z aktualnych trendów konsumenckich i technologicznych. Innovation Hub tworzy nowe rozwiązania w obszarach: content marketing, native advertising, e-commerce, performance, big data insights i influencer marketing.