Kraj

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Ma umocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands
Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko chief data and technology officera w IPG Mediabrands. Wyszyński zajmie się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach, jak m.in. precyzyjna komunikacja na podstawie danych (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy). Zespół Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.

Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako managing director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.