Kraj

Watchout Studio dołącza do Klubu Producentów Reklamowych SAR

KPR ogłasza nową strategię.

Watchout Studio dołączyło do Klubu Producentów Reklamowych SAR. To pierwsze rozszerzenie klubu od czasu powołania organizacji w styczniu 2018 r. Zwiększenie liczby członków zbiega się z ogłoszeniem nowej strategii klubu.

KPR działa na rynku dwa lata, w ciągu których m.in. doprowadził do sformułowania i opublikowania w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej rekomendacji z zakresu efektywnej współpracy między producentami a zamawiającymi ich usługi, regularnie prowadzi badania sektora produkcji filmów reklamowych, działa na rzecz podnoszenia kompetencji producentów i zamawiających produkcję oraz zainicjował Ad Goes Green, mający na celu wspieranie zielonej zmiany w branży komunikacji marketingowej.

– Efekty dwóch lat działalności KPR są bardzo zadowalające. Będziemy kontynuowali większość podjętych inicjatyw, jednocześnie koncentrując się na nowo zdefiniowanym celu. Chcemy zdecydowanie działać na rzecz dobrych, konkurencyjnych i transparentnych przetargów na produkcję reklamową. Uważamy, że w większości przypadków zapewnia to model przetargowy, w którym reżyser jest związany z producentem, tzw. model jeden reżyser, jedno studio, i naszym celem jest szeroka edukacja zarówno producentów, jak i zamawiających w tym zakresie, tak aby wzorem rozwiniętych rynków takich przetargów było jak najwięcej – powiedział Julian Dworak, dyrektor KPR.

Do Klubu Producentów Reklamowych dołączyło właśnie Watchout Studio – dom produkcyjny założony w 2007 r. przez Piotra Woźniaka-Staraka, prowadzony przez Krzysztofa Tereja. Na swoim koncie ma sześć filmów fabularnych, serial w produkcji i ponad 100 reklam. Najważniejsze tytuły: “Bogowie” (2,2 mln widzów) i “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej” (1,8 mln widzów) były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Gdyni, Camerimage oraz przez kapitułę Polskich Nagród Filmowych Orły.