Zagranica

CNN promuje się jako dostarczyciel newsów o globalnym zasięgu

Nadawca telewizyjny CNN ruszył z kampanią prasowo-outdoorową, która pozycjonuje nadawcę jako dostarczyciela newsów o ponadnarodowym, globalnym wymiarze i zasięgu. Niezależna...

Nadawca telewizyjny CNN ruszył z kampanią prasowo-outdoorową, która pozycjonuje nadawcę jako dostarczyciela newsów o ponadnarodowym, globalnym wymiarze i zasięgu. Niezależna agencja reklamowa Iris stworzyła kreację do kampanii nawiązującą do informacji nadawanych w serwisach CNN. Nadawca chce poprzez reklamy podnieść świadomość ogromnych możliwości CNN, głównie w zakresie szerokiego wachlarza podejmowanych zagadnień. Na 12 layoutach reklamowych widnieją pytania dotyczące sportu i biznesu, m.in. w odniesieniu do europejskiego i azjatyckiego rynku, jak np. “Jaką dziedzinę sportu chcą zdominować Chiny do roku 2015?”. Na załączonym obrazku widać cztery możliwe odpowiedzi przedstawione graficznie. A na dole strony małym drukiem wypisane jest odesłanie do odpowiedniego serwisu CNN, w którym można znaleźć odpowiedź na te pytania. Jak mówi Mark Haviland, dyr. marketingu CNN w regionie EMEA, świadomość marki CNN jest niezwykle silna, istnieje jednak ciągle potrzeba uświadomienia odbiorcom rzeczywistej skali możliwości i rozpiętości tematycznej poszczególnych serwisów stacji. Dlatego gwiazdami i bohaterami kampanii reklamowej postanowiono uczynić newsy, które pojawią się na antenie stacji. (“BrandRepublic”)