Zagranica

Gillette wprowadzi czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro

Gillette wprowadzi na rynek czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro. Dodatkową cechą produktu ma być "samosmarowanie" ostrzy. Według nieoficjalnych danych...

Gillette wprowadzi na rynek czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro. Dodatkową cechą produktu ma być “samosmarowanie” ostrzy. Według nieoficjalnych danych maszynka ma pojawić się na rynku w USA w styczniu 2006 r., a reklamy pojawią się w emisji w lutym, kiedy rozegrany ma być finał Super Bowl. Za kampanię reklamową odpowiadać będzie prawdopodobnie agencja BBDO. Nazwa maszynki nie została ujawniona, ale Gillette zarejestrował ostatnio nazwy Icon i Fusion. Nowy produkt będzie priorytetowym modelem Gillette, który na tej pozycji zastąpi system Gillette Mach3 Power. Premiera nowego produktu nastąpi po ponad siedmiu latach od chwili wprowadzenia pierwszej wersji Mach3. Z kolei jeszcze starszy system Sensor był topowym modelem Gillette przez osiem lat, zanim zastąpił go Mach3. Gillette coraz trudniej jest konkurować w USA z marką Schick, która została w 2003 r. zakupiona przez Energizer Holdings. Od tego czasu Schick zaprezentował dwa bardzo zaawansowane systemy – Quatro dla mężczyzn i Intuition dla kobiet. (“Advertising Age”)