Kraj

Olga Adamkiewicz, vice president Brand New Galaxy, dołącza do sztabu Szymona Hołowni

Przed Brand New Galaxy Adamkiewicz pełniła funkcję dyrektora marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje.

Olga Adamkiewicz, vice president Brand New Galaxy, dołącza do sztabu Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas vice president investor relations & business development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako szefowa komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

Adamkiewicz wesprze działania sztabu, pracując m.in. z Jackiem Cichockim (szefem sztabu wyborczego), Michałem Kobosko (pełnomocnikiem wyborczym), Stanisławem Zakroczymskim (koordynatorem do spraw programowych) oraz z Agnieszką Buczyńską (koordynatorką ogólnopolskiej sieci wolontariatu).

– Dołączyłam do Ekipy Szymona, ponieważ Szymon jest kandydatem obywatelskim, którego niesamowita energia i zaangażowanie społeczne zadziałało na mnie jak magnes. Nie zdecydowałabym się na taki ruch zawodowy dla żadnego z obecnych kandydatów na prezydenta – komentuje swoją decyzję Olga Adamkiewicz.

Przed dołączeniem do sztabu wyborczego kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Szymona Hołowni Olga Adamkiewicz była jedną z kluczowych osób rozwijających Brand New Galaxy. Przed pracą w Brand New Galaxy Adamkiewicz pełniła funkcję dyrektora marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje, a wcześniej przez dziewięć lat związana była z Procter & Gamble. Przez wiele lat współpracowała wolontariacko z fundacją realizującą polską edycję międzynarodowego konkursu edukacyjnego Odyseja Umysłu oraz była członkiem Rady Nadzorczej Fundacji WWF Polska.