M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Absolut z kampanią "Sex Responsibly"

( red. ) | 18 lutego 2020, 06:00

Kampania przygotowana przez BBH Singapore ma przypominać o znaczeniu jasno wyrażonego przyzwolenia na seks.

Producent wódki w najnowszej kampanii przypomina użytkownikom m.in, że czyjaś zgoda na postawienie drinka nie jest jednoznaczna z przyzwoleniem na seks. Absolut prowadzi kampanię we współpracy z amerykańską organizacją Rape, Abuse & Incest National Network (RAINN) zajmującą się ofiarami gwałtów i przemocy seksualnej. Za każde udostępnienie informacji o kampanii w social mediach w walentynki Pernod Ricard, właściciel marki Absolut, przekazał 1 dol. na rzecz organizacji. W "Sex Responsibly” wykorzystano zarówno obrazy statyczne w prasie i na nośnikach OOH, jak i krótkie animacje w kanałach digital i social. Przewidziano także wsparcie influencerów. 

– Nigdy nie stroniliśmy od tematów, osób, społeczności czy rozmów, które torują drogę do bardziej otwartego i niewykluczającego świata – mówi Jonas Tåhlin, CMO Pernod Ricard w Stanach Zjednoczonych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,