Bank BNP Paribas stara się budować markę na pozytywnych emocjach
Maciej Burlikowski | 18 lutego 2020, 06:00
Druga odsłona kampanii "#DOCENIAJnieoceniaj".
BNP Paribas Bank Polska ruszył z drugą odsłoną kampanii reklamowej pod hasłem: "#DOCENIAJnieoceniaj". Stara się w niej podkreślać rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować swoich bliskich do działania. W ten sposób bank promuje ofertę kredytu gotówkowego – jak obiecuje – bez kosztów prowizji.
– Wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze, lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać – tłumaczy Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w BNP Paribas Bank Polska.
Kampania obejmie: telewizję, internet, w tym media społecznościowe, oraz kina. Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis Lion, za produkcję filmu reklamowego Papaya Films. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.