M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Województwo małopolskie wybierze agencję

Katarzyna Kacprzak | 19 lutego 2020, 06:00

Przewidywany budżet to ponad 600 tys. zł.

Województwo małopolskie rozpoczyna przetarg dotyczący przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej wydarzeń w ramach projektu Innowacyjna Małopolska, w tym Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Do zadań agencji będzie należało m.in.: przygotowanie koncepcji strategicznej, koncepcji kreatywnej, koncepcji działań z mikroinfluencerami i ambasadorem, koncepcji działań w portalach społecznościowych oraz planu mediów.

Przewidywany budżet to 610 tys. zł (bez VAT). Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: koncepcja kampanii (waga 24), wstępna koncepcja działań z mikroinfluencerami i ambasadorem (15), wstępna koncepcja działań w portalach społecznościowych (12), plan mediów (9) oraz cena (40).

Umowa będzie obowiązywać do 4 grudnia br. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10 tys. zł.

Czytaj więcej na temat: , , ,