Kraj

Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu

Realizacja: Opus B i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlU05izlJdKg%22%7D
Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, rozpoczął kampanię reklamującą model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu – spalinowym, hybrydowym i w pełni elektrycznym. To kontynuacja kampanii wyprzedażowej rocznika 2019, rozpoczętej w październiku ub.r.

W ramach kampanii prowadzone są działania online oraz w TV (emisje 30- i 8-sekundowych spotów). Za lokalizację i produkcję spotów TV odpowiada agencja Opus B, a za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialna jest agencja Havas Media.