M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w kampanii Porty

Katarzyna Kacprzak | 19 lutego 2020, 06:00

Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu i ma charakter projektowy.

"Otwórz się na siebie" to tytuł najnowszej kampanii marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki – Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler.

Za koncepcję, kreację i realizację kampanii odpowiada Scholz & Friends Warszawa we współpracy z pozostałymi agencjami Grupy S/F – The Digitals i Booost.

Współpraca z Portą jest wynikiem wygranego przetargu i ma charakter projektowy. Zakres kampanii obejmuje stronę WWW akcji, materiały wideo z udziałem ambasadorek, konkurs konsumencki, reklamę outdoorową na samochodach, reklamę prasową oraz działania kontentowe na wp.pl. Całość działań uzupełniają formaty display oraz aktywności na Facebooku marki i kanałach SoMe ambasadorek. Kampania potrwa do 15 marca br.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,