M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fixly.pl w kampanii zachęca do naprawiania rzeczy [wideo]

Maciej Florek | 19 lutego 2020, 06:00

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz.

Fixly w ramach kampanii "Nie kupuj – naprawiaj" zachęca do niekupowania nowych urządzeń i przedmiotów, ale do ich naprawiania. Kampania realizowana w internecie, radiu i kinach. Na jej potrzeby wyprodukowano serię spotów nawiązujących do formuły TED Talk. Spoty będą emitowane na Facebooku, w serwisie YouTube i wybranych kinach studyjnych. Dodatkowo kampanię będzie wspierać sponsoring audycji poświęconych naprawianiu i ekologii emitowanych w stacjach radiowych należących do Grupy Agora.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz. Serię spotów wyreżyserował Karol Tomaszewski. Za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Vidoq. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,