Kraj

The Unlimited Power of Beauty - nowy wizerunek Sephory

Kreację przygotowała agencja BETC, a jej adaptacją na polski rynek zajęły się Timcode i Stor_9. Media kupował Zenith.

The Unlimited Power of Beauty - nowy wizerunek Sephory
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa Sephory, a wraz z nią wdrażane jest nowe pozycjonowanie marki. The Unlimited Power of Beauty ma być wyrazem “nowoczesnej wizji piękna charakteryzującej naszą generację”.  
 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgA7_7KQhNV8%22%7D
Za kreację odpowiada francuska agencja BETC.
Jej adaptacją na polski rynek zajęły się Timcode (wideo) i Stor_9 (digital). Media kupował Zenith. 
Kampania, jak twierdzą twórcy, w sposób zamierzony jest zdecydowanie różna od kampanii prezentowanych w poprzednich latach, “uniwersalna poprzez  dobór obsady, ale też osobista przez swój ton i obrazy”. Film, zrealizowany przez Jonasa Lindstroema, opowiada historię relacji kobiety z jej wizją samej siebie na przestrzeni jej życia, chwile zwątpienia, jak i te pełne siły. Portrety wykorzystane w kampanii zostały stworzone przez brytyjską fotograf Nadine Ijewere. Zdjęcia mają nieść ze sobą przesłanie marki, jednocześnie prezentując poszczególne kategorie asortymentu Sephory: zapachy, makijaż i pielęgnację. Każdy z 12 obrazów “opowiada historię piękna różnorodnego, niezależnego od wieku, płci, budowy ciała czy stylu”.  
– The Unlimited Power of Beauty to kampania zachęcająca do odważnego wyrażana siebie i do samoakceptacji. Poza kampanią europejską w Polsce zaprezentujemy naszym odbiorcom, fanom i klientom jej lokalną odsłonę – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna firmy Sephora Polska. Marka zaprosiła do kampanii swoich
klientów, pracowników i znane twarze “tworzące społeczność fanów piękna”, m.in. Annę Lewandowską, założycielkę marki Phlov.
W Polsce kampania obejmie telewizję, ekrany digitalowe w centrach handlowych, media społecznościowe i prasę oraz witryny i inne materiały reklamowe w perfumeriach. – Na naszym Instagramie pojawi się też specjalny filtr, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć się bohaterem kampanii – dodaje Katarzyna Bielecka.