M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 20 lutego 2020, 06:00

Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz.

Ruszyła kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem "Tyle dobrego z natury". Koncept reklamy powstał we współpracy klienta z agencją reklamową Bardzo. Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media oraz Business Factory.

Kampania reklamowa obejmuje emisję dwóch wersji reklamy 30 sek. i czterech wersji 15 sek. Reklama w telewizji emitowana jest w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz w dobranych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Komunikacja uzupełniona jest o sile wsparcie w internecie: display, VoD, media społecznościowe.

Czytaj więcej na temat: , , , ,