Za OMD znalazł się Carat i agencje z GroupM.
RECMA opublikowała nowy raport "Projected portfolio", którego liderem jest OMD (Omnicom) z udziałami rynkowi na poziomie 11,3% (globalnie). Miejsce drugie zajmuje Carat (Dentsu Aegis Network) z udziałami 10,6%. Pierwszą piątkę zamykają agencje z WPP/GroupM, są to kolejno: Mindshare (9,9%), MediaCom (9,7%) i Wavemaker (8,6%). Miejsca od szóstego do dziesiątego zajmują: Starcom (7,6%), Zenith (6,9%), UM (6,1%), Havas Media (5,7%) i Spark Foundry (5,2%).
"Projected Portfolio" to badanie określające wielkość agencji na podstawie "Overall activity 2018", "New biz balance 2019", transferów budżetów wewnątrz holdingów oraz mediów nietradycyjnych.
Czytaj więcej na temat: MediaCom, MindShare, Carat, Starcom, OMD, Zenith, Recma, Havas Media, domy mediowe, UM, badanie, Spark Foundry, Wavemaker