M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Olay zrezygnuje z retuszu skóry w reklamach [wideo]

Paweł Piasecki | 21 lutego 2020, 06:00

Marka kosmetyków Procter & Gamble zamierza w pełni wdrożyć nowe zasady w Ameryce Północnej z początkiem 2021 r.

Reklamy bez retuszu mają pojawić się już w najbliższej kampanii prasowej zatytułowanej "My Olay" z udziałem aktorki Busy Philipps, modelki Denise Bidot i wideoblogerki Lilly Singh. Dla marki Olay pracuje agencja reklamowa Badger & Winters, która m.in. przygotowała spot na tegoroczny Super Bowl. W reklamie, w której wystąpiły Philipps i Singh oraz astronautka Nicole Stott, przetestowano pełną rezygnację z retuszu.

Nazwa zobowiązania – "Skin Promise" – pojawi się wkrótce na reklamach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Począwszy od 2021 r., retusz cery nie będzie stosowany w żadnych reklamach marki. Wymóg będzie też dotyczyć współpracujących z Olay influencerów. Kate DiCarlo, senior communications manager Olay, podkreśla, że zamysłem marki jest zerwanie z dominującym w mediach społecznościowych kultem perfekcji, a promowanie w zamian pozytywnego nastawienia do siebie i innych.

Do marek, które zrezygnowały z używania Photoshopa do upiększania cery modelek i modeli występujących w reklamach, należą m.in. CVS i American Eagle Outfitters.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,