Marka kosmetyków Procter & Gamble zamierza w pełni wdrożyć nowe zasady w Ameryce Północnej z początkiem 2021 r.
Nazwa zobowiązania – "Skin Promise" – pojawi się wkrótce na reklamach w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Począwszy od 2021 r., retusz cery nie będzie stosowany w żadnych reklamach marki. Wymóg będzie też dotyczyć współpracujących z Olay influencerów. Kate DiCarlo, senior communications manager Olay, podkreśla, że zamysłem marki jest zerwanie z dominującym w mediach społecznościowych kultem perfekcji, a promowanie w zamian pozytywnego nastawienia do siebie i innych.
Do marek, które zrezygnowały z używania Photoshopa do upiększania cery modelek i modeli występujących w reklamach, należą m.in. CVS i American Eagle Outfitters.
Czytaj więcej na temat: Procter & Gamble, Olay, media społecznościowe, kampania reklamowa, spot reklamowy, CVS, Badger & Winters, influencerzy, Super Bowl, kosmetyki do pielęgnacji skóry, American Eagle Outfitters, Kate DiCarlo