VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo
Katarzyna Kacprzak | 21 lutego 2020, 06:00
Ma ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Agencja VMLY&R ogłosiła zawarcie partnerstwa z siecią agencji Scholz & Friends Group. Scholz & Friends Group to należąca do WPP spółka obejmująca niemieckie agencje, takie jak Scholz & Friends, Deepblue Networks, RessourcenReich czy Blumberry.
Zatrudniająca niemal 1000 pracowników w czterech lokalizacjach, w Hamburgu, Berlinie, Düsseldorfie i Zurychu, Scholz & Friends Group ma znacząco zwiększyć obecność agencji VMLY&R w Europie i zapewnić sieci lepszą pozycję w Niemczech. Z kolei dzięki aliansowi z VMLY&R Scholz & Friends Group zyska nowe możliwości związane z globalnymi klientami i realizacją planów ekspansji.
Obecne usługi Scholz & Friends Group obejmują wszystko od tradycyjnego brand experience i influencer marketingu po public relations, digital media oraz cyfrowe platformy, usługi i produkty. Paleta tych rozwiązań zostanie włączona do strategii Centrum Kompetencji agencji VMLY&R w regionie EMEA.
Do klientów Scholz & Friends Group należą m.in.: Unilever, Mondelez, Siemens, Vodafone, Tchibo, Deka Investments, Henkel, RWE i Migros, a także liczne niemieckie stowarzyszenia i ministerstwa Republiki Federalnej Niemiec.
Obie sieci Grupy WPP, które weszły w partnerstwo, rozpoczęły już aktywną współpracę w zakresie nowych obszarów działalności, integracji klientów i ekspansji możliwości.
Czytaj więcej na temat:
Unilever, Henkel, Siemens, Tchibo, Vodafone, RWE, WPP, Scholz & Friend Group, Mondelez, VMLY&R, Deka Investments