M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TBWA\Chiat\Day New York agencją kreatywną Bubly

( red. ) | 24 lutego 2020, 06:00

Przejmuje obowiązki od innej agencji z grupy Omnicom - Goodby Silverstein & Partners.

Według nieoficjalnych doniesień budżet kreatywny Bubly, marki aromatyzowanej wody gazowanej należącej do PepsiCo, trafił do TBWA\Chiat\Day New York bez przetargu. Kreacją poprzednio zajmowała się agencja Goodby Silverstein & Partners, która przygotowała m.in. w ubiegłym roku pierwszą reklamę Bubly na Super Bowl: 30-sekundowy spot z udziałem piosenkarza Michaela Bublé. Za launch marki w 2018 r. odpowiadała natomiast R/GA z Interpublic Group of Cos, do tej pory wiodąca agencja digitalowa Bubly. Nie jest jasne, czy w zakres obowiązków TBWA\Chiat\Day New York wejdzie też digital.

W zeszłym roku agencja TBWA\Chiat\Day New York zdobyła budżet innej marki napojowej z portfolio PepsiCo – Mountain Dew. W tym roku przygotowała dla niej spot na Super Bowl odwołujący się do horroru "Lśnienia" Stanleya Kubricka. Wcześniej za reklamy Mountain Dew odpowiadała przez wiele lat należąca do Omnicom agencja BBDO.

(AdAge.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,