Kraj

Agora SA zaprzestała sprzedaży badań Agora Monitoring

Agora SA nie będzie prowadziła sprzedaży badań Agora Monitoring dotyczących rynku reklamy prasowej. Jak przekazała Beata Kruczek, dyrektor ds. komunikacji...

Agora SA nie będzie prowadziła sprzedaży badań Agora Monitoring dotyczących rynku reklamy prasowej. Jak przekazała Beata Kruczek, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze, sprzedaż danych z monitoringu pod nazwą Agora Monitoring była nierentowną działalnością i nie było sensu jej utrzymywać. – Jest wiele firm, które dostarczają danych o rynku reklamy w Polsce. Nasz udział w tym rynku był znikomy i szanse na rozwój przedsięwzięcia niewielkie – dodaje Kruczek. Obecnie dział badań i analiz Agory będzie pracował głównie na potrzeby spółki Agora. Sprzedaż badań pod nazwą Agora Monitoring była prowadzona od 1999 roku. (JD, KP)