M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LoveBrands Relations pracuje dla Fortum

Joanna Niewiadomska | 25 lutego 2020, 06:00

Zajmie się wsparciem klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz realizacją wskazanych eventów.

Agencja strategicznej komunikacji marketingowej LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę firmy Fortum, dostawcy energii elektrycznej, w Polsce. Zajmie się wsparciem klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz realizacją wskazanych eventów. Ze strony LoveBrands Relations za obsługę kontraktu odpowiadają Bartosz Lewicki, szef działu korporacyjnego, oraz konsultantka Milena Świątkowska. Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu, oraz Joanna Niemiec, wiceprezeska, będą pełnić nadzór strategiczny.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących zapisów umowy.

Fortum dostarcza energię elektryczną oraz inteligentne rozwiązania pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. Zatrudnia ok. 8 tys. osób w krajach nordyckich, bałtyckich oraz w Rosji, Polsce i Indiach. W 2019 r. łączne przychody firmy wyniosły 5,4 mld euro.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,