M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biuro reklamy Gazeta.pl stawia na Content Studio

Joanna Niewiadomska | 25 lutego 2020, 06:00

Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się specjalnie przypisany zespół współpracujący z działem sprzedaży.

Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, sesje zdjęciowe, materiały wideo, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Za rozwój oferty Content Studio odpowiada specjalnie przypisany zespół działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl, który na bieżąco współpracuje zarówno z działem sprzedaży, jak i zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO. 

Biuro powołuje się na Dane Content Marketing Institute (CMI), wskazujące, że angażujące treści to podstawa efektywnej sprzedaży, bo ponad 87% decyzji zakupowych rozpoczyna się w wyszukiwarce, a internauci czytają nawet kilkanaście artykułów poświęconych danym produktom przed dokonaniem zakupu. – Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści – codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

 

Czytaj więcej na temat: , ,