M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKP Intercity szuka agencji kreatywnej

Maciej Florek | 25 lutego 2020, 06:00

Zadania dotyczą realizacji działań głównie w digitalu. Termin składanie ofert mija 10 marca br. Wniesienie wadium nie jest wymagane.

PKP Intercity rozpisało przetarg na świadczenie usług interaktywnych, kreatywnych w zakresie przygotowania strategii promocji w kanałach online, kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych, tworzenia strategii promocyjnych ofert, produktów, wydarzeń oraz DTP. Przewoźnik oczekuje propozycji siedmiu zadań kreatywnych. Na podstawie umowy ramowej w okresie jej obowiązywania PKP Intercity może udzielić wykonawcy zamówień na łączną kwotę netto nieprzekraczającą 753 tys. zł. Termin składanie ofert mija 10 marca br. Wniesienie wadium nie jest wymagane.

Czytaj więcej na temat: , , ,