M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Inea ponownie wybiera Zenith do obsługi mediowej

Maciej Florek | 26 lutego 2020, 06:00

Celem działań zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych prowadzonych przez Zenith jest pozyskanie nowych klientów.

Inea rozstrzygnęła przetarg mediowy, wybierając agencję mediową Zenith (Publicis Groupe). Jest to kontynuacja współpracy trwającej od 2015 r. Na mocy rozstrzygniętego przetargu obejmie ona przygotowanie strategii oraz planowanie mediów online (od lutego 2020), a także OOH, radia i prasy (od kwietnia 2020). Utrzymana zostanie również współpraca w zakresie SEO. Działania promocyjne dotyczyć będą takich produktów, jak: internet, telefon, telewizja oraz pakiet usług (internet + telewizja + telefon).

Celem działań zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych prowadzonych przez Zenith jest pozyskanie nowych klientów. Dotychczasowa rekrutacja B2B i B2C zostanie uzupełniona o sektor publiczny. Współpraca rozliczana jest w modelu efektywnościowym.

Czytaj więcej na temat: , , , ,