M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biedronka powołała rzecznika klienta

Joanna Niewiadomska | 26 lutego 2020, 06:00

Nowo utworzone stanowisko powierzono Magdalenie Koralewskiej.

Sieć Biedronka zdecydowała się wprowadzić  w Polsce nowe stanowisko rzecznika klienta.  Obejmie je Magdalena Koralewska. Jak podkreśla sieć, jest to pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego.

- Korzystając z 15 lat nauki, doświadczenia i spostrzeżeń z naszej działalności w Portugalii, teraz wprowadzamy to samo stanowisko dedykowane klientom Biedronki - mówi Inês Ribeiro de Carvalho, rzecznik klienta całej grupy Jeronimo Martins.
 
Do rzecznika klienci będą mogli się zgłosić "po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 r.". Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z rzecznikiem za pośrednictwem elektronicznego formularza na stronie rzecznika klienta, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK. Stanowisko rzecznika klienta w Polsce ma być niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku rzecznika klienta całej grupy Jeronimo Martins.

Magdalena Koralewska związana jest grupą od ponad 20 lat, pracowała  m.in. w departamencie HR.

 

 

 
 

 

Czytaj więcej na temat: , , ,