Kraj

DougFaberFamily w finale konkursu towarzyszącego Golden Drum

Praca "Clock" autorstwa Adama Szczepockiego i Tomasza Suski z agencji reklamowej DougFaberFamily znalazła się w finale konkursu towarzyszącego tegorocznemu festiwalowi...

Praca “Clock” autorstwa Adama Szczepockiego i Tomasza Suski z agencji reklamowej DougFaberFamily znalazła się w finale konkursu towarzyszącego tegorocznemu festiwalowi Golden Drum. W konkursie biorą udział plakaty, których celem jest reklama miasta Piran, w którym odbywa się część imprez festiwalowych. Finałowe trzy prace zostały wybrane spośród 415 nadesłanych koncepcji kreatywnych. Oprócz pracy finałowej dwa inne projekty DFF – “Missing” i “Angel” – znalazły się na krótkiej liście 12 finalistów. Najwięcej projektów zgłosiła Słowenia (80), Austria (72), Rumunia (25), Chorwacja (24), Rosja (23), Węgry (21) oraz Polska (11). Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w postaci 5 tys. euro oraz zostanie specjalnym gościem festiwalu Golden Drum. (JP)