Kraj

Mariusz Donica dyrektorem ds. inventory i kampanii online Edipresse Polska

Stanowisko powstało w ramach wzmocnienia digitalowych struktur wsparcia sprzedaży firmy.

W ramach wzmocnienia digitalowych struktur wsparcia sprzedaży w Edipresse Polska powołano nowe stanowisko dyrektora ds. inventory i kampanii online. Objął je Mariusz Donica, który pracuje w Edipresse Polska od 2017 r. i dotychczas odpowiadał za dział traffic oraz systemy emisyjne portali internetowych spółki. 

– Widzimy wartość i ogromne znaczenie digitalowych zasobów reklamowych udostępnianych do komercyjnego wykorzystania – powiedział Maciej Klepacki, członek zarządu Edipresse Polska, i dodał, że Edipresse ma wyraźnie sprofilowany segment portali internetowych skierowanych do kobiet, w oparciu o który realizuje cele i oczekiwania reklamowe klientów.

W poprzednich latach Mariusz Donica związany był z wydawnictwem Bonnier Business Polska, gdzie odpowiadał za dział traffic.