Jordan Doucette zostanie partnerem w No Fixed Address w Toronto.
Agencja No Fixed Address potwierdziła, że Jordan Doucette, dotychczas CCO w Leo Burnett Chicago (Publicis Groupe), przeniesie się do Toronto i obejmie stanowisko partnera w kwietniu br. Dyrektorzy kreatywni No Fixed Address Dave Federico i Josh Budd pozostają na swych stanowiskach i wraz z chief strategy officerem Dino Demopoulosem wypracują zasady podziału obowiązków między siebie i Doucette.
No Fixed Adress powstała trzy lata temu i zatrudnia obecnie 120 osób. Specjalizuje się w eksperymentalnych rozwiązaniach reklamowych. Pracowała dla takich klientów jak Walt Disney, Airbnb i kanadyjska marka whisky J.P. Wiser (kampania "The Public Toast"). W 2018 r. zdobyła srebro w konkursie "Advertising Age" na małą agencję roku.
(AdAge.com)
Czytaj więcej na temat: Publicis Groupe, Advertising Age, Disney, Leo Burnett Chicago, agencje reklamowe, kreacja, dyrektor kreatywny, branża reklamowa, CCO, Airbnb, Jordan Doucette, Dave Federico, Josh Budd, Dino Demopoulos, No Fixed Address