M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Matt Kahn pierwszym CMO SodaStream

Paweł Piasecki | 28 lutego 2020, 06:00

Jego zadaniem jest przekształcenie marki należącej do PepsiCo w miliardowy biznes w Stanach Zjednoczonych.

SodaStream, największy na świecie producent domowych ekspresów do wody gazowanej (dostępnych także w Polsce), planuje agresywną kampanię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Liczy na zmiany w nawykach konsumenckich związane z rosnącą świadomością ekologiczną. Matt Kahn, pierwszy CMO w historii izraelskiej firmy kupionej przez koncern PepsiCo w grudniu 2018 r., ma pomóc w szerszym dotarciu do odbiorców z przesłaniem marki na rynku amerykańskim.

Kahn był ostatnio związany z Celsius Holdings, producentem napojów energetycznych takich jak Celsius Heat. Wcześnie nadzorował portfolio pięciu marek alkoholowych jako wiceprezes ds. marketingu w Heinekenie. Karierę zaczynał w Coca-Coli, gdzie pracował w latach 1998-2003. Do głównego rywala PepsiCo powrócił po doprowadzeniu do transakcji kupna przez koncern marek Vitaminwater i Smartwater w 2007 r.

Marka SodaStream reklamowała się podczas tegorocznej edycji Super Bowl - po raz pierwszy od 2014 r. Za kreację odpowiadała agencja Goodby Silverstein & Partners.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,