SodaStream, największy na świecie producent domowych ekspresów do wody gazowanej (dostępnych także w Polsce), planuje agresywną kampanię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Liczy na zmiany w nawykach konsumenckich związane z rosnącą świadomością ekologiczną. Matt Kahn, pierwszy CMO w historii izraelskiej firmy kupionej przez koncern PepsiCo w grudniu 2018 r., ma pomóc w szerszym dotarciu do odbiorców z przesłaniem marki na rynku amerykańskim.
Kahn był ostatnio związany z Celsius Holdings, producentem napojów energetycznych takich jak Celsius Heat. Wcześnie nadzorował portfolio pięciu marek alkoholowych jako wiceprezes ds. marketingu w Heinekenie. Karierę zaczynał w Coca-Coli, gdzie pracował w latach 1998-2003. Do głównego rywala PepsiCo powrócił po doprowadzeniu do transakcji kupna przez koncern marek Vitaminwater i Smartwater w 2007 r.
Marka SodaStream reklamowała się podczas tegorocznej edycji Super Bowl – po raz pierwszy od 2014 r. Za kreację odpowiadała agencja Goodby Silverstein & Partners.