Zagranica

Matt Kahn pierwszym CMO SodaStream

Jego zadaniem jest przekształcenie marki należącej do PepsiCo w miliardowy biznes w Stanach Zjednoczonych.

Matt Kahn pierwszym CMO SodaStream
SodaStream, największy na świecie producent domowych ekspresów do wody gazowanej (dostępnych także w Polsce), planuje agresywną kampanię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Liczy na zmiany w nawykach konsumenckich związane z rosnącą świadomością ekologiczną. Matt Kahn, pierwszy CMO w historii izraelskiej firmy kupionej przez koncern PepsiCo w grudniu 2018 r., ma pomóc w szerszym dotarciu do odbiorców z przesłaniem marki na rynku amerykańskim.

Kahn był ostatnio związany z Celsius Holdings, producentem napojów energetycznych takich jak Celsius Heat. Wcześnie nadzorował portfolio pięciu marek alkoholowych jako wiceprezes ds. marketingu w Heinekenie. Karierę zaczynał w Coca-Coli, gdzie pracował w latach 1998-2003. Do głównego rywala PepsiCo powrócił po doprowadzeniu do transakcji kupna przez koncern marek Vitaminwater i Smartwater w 2007 r.

Marka SodaStream reklamowała się podczas tegorocznej edycji Super Bowl – po raz pierwszy od 2014 r. Za kreację odpowiadała agencja Goodby Silverstein & Partners.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FU8lrvbEeLv4%22%7D