Zagranica

Shawn Gensch odchodzi z JC Penney po 9 miesiącach

To już trzecia osoba w ciągu ostatnich pięciu lat na czele marketingu amerykańskiej sieci handlowej.

Shawn Gensch objęła stanowisko executive VP, marketing & chief customer officer w czerwcu ub.r., zastępując Marci Grebstein, która piastowała je od 2017 r. Jej poprzedniczką była Mary Beth West, która również była związana z detalistą przez mniej więcej dwa lata. Obecna CEO sieci JC Penney Jill Soltau objęła stanowisko pod koniec 2018 r.

Gensch, mająca duże doświadczenie w branży retail, zdobyte m.in. w Target i Sprouts Farmers Market, miała za zadanie zwiększyć ruch w sklepach JC Penney oraz zadbać o utrzymanie dotychczasowych i pozyskanie nowych klientów. Do jej dokonań należy stworzenie nowego formatu sklepów, wprowadzonego w listopadzie ub.r. Jednak działanie to, choć szeroko nagłośnione, nie odwróciło spadkowego trendu. JC Penney niedawno ogłosił, że sprzedaż w sklepach otwartych przynajmniej rok spadła w ub.r. w kluczowym świątecznym kwartale o 7,5%.

(AdAge.com)