M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Groupe konsoliduje kompetencje commerce

Katarzyna Kacprzak | 3 marca 2020, 06:00

Performics w strukturze Publicis Commerce Polska.

Do struktury Publicis Commerce Polska został włączony zespół zarządzany przez Pawła Wojciechowskiego, który funkcjonował dotychczas w ramach agencji marketingu efektywnościowej Performics. Tym samym zakończono proces integracji kompetencji commerce w obrębie Grupy Publicis. To kolejny krok do pełnego wdrożenia modelu Power of One w Polsce.

Zespół commerce, wywodzący się z agencji marketingu efektywnościowego Performics i działający od wiosny 2018 r. w ramach Publicis Media, został zintegrowany ze strukturami Publicis Commerce Polska, które liczą obecnie ponad 400 specjalistów. Kierujący zespołem Paweł Wojciechowski, commerce director, będzie raportował do Krzysztofa Andrzejczaka, chief commerce officera Publicis Groupe Polska.

Publicis Commerce Polska zajmuje się rozwijaniem sprzedaży marek w dynamicznie zmieniającym się ekosystemie e-commerce. W portfolio Publicis Commerce Polska znajduje się obecnie ponad 20 klientów, z których większość
obsługiwanych jest w systemie hubowym (działania na 20 rynkach i więcej). Działania operacyjne prowadzone są przez zespoły e-commerce, web & mobile content oraz digital & video production zlokalizowane w dwóch biurach – w Warszawie i Poznaniu.

– Współpraca wszystkich naszych agencji oraz Global Practice w ramach całej Publicis Groupe daje nam niezwykłą przewagę konkurencyjną. Sprzedaż online jest jednym z kluczowych akceleratorów wzrostu biznesu dla wielu globalnych reklamodawców. Publicis Commerce Polska zbudowana jest na bazie światowych zasobów Saatchi & Satchi, Performics, Digitas, Razorfish, ARC i Sapient oraz polskiego, ale działającego na skalę globalną hubu kontentowego. Współpracuje z markami, które potrzebują kompleksowych usług e-commerce, od doradztwa, przez design i produkcję contentu, kończąc na jego implementacji, audytach i pomiarze efektywności sprzedażowej – wyjaśnia Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , ,