Zagranica

Proof z pierwszą kampanią dla Travelocity [wideo]

Agencja pracuje kreatywnie dla portalu należącego do grupy Expedia od ubiegłego roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFPd9S5hC0ns%22%7D
Seria 15- i 30-sekundowych spotów pod wspólnym hasłem “Wish You Were Here” (“Szkoda, że cię tu nie ma”) opiera się na wcześniej używanym koncepcie kreatywnym “Wander Wisely” (“Wędruj mądrze”) pozycjonującym Travelocity jako najlepsze miejsce, by dokonywać rezerwacji podróżnych. W spotach pojawia się maskotka marki – Krasnal Wędrowiec (Roaming Gnome), którą według Laury Molnar, senior manager of brand marketing w Travelocity, kojarzy 80 proc. podróżujących Amerykanów. Kampania podkreśla, że członkostwo w Travelocity jest bezpłatne, a wiążą się z nim specjalne oferty i inne korzyści.

W jednym ze spotów gnom krasnal siedzi w kajaku, czekając, aż ktoś dołączy do Travelocity jako członek i pomoże mu wiosłować. Stanowi to czytelną dla amerykańskiego odbiorcy aluzję do konkurenta Travelocity – spółki Kayak, będącej podobnie jak portal Booking.com własnością Booking Holdings.

Travelocity i inne internetowe biura podróży, czyli główny segment grupy Expedia, przyniosły jej w IV kwartale ub.r. przychody 2,2 mld dol., co stanowiło wzrost o 6% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Agencja Proof podobnie jak Travelocity ma siedzibę w Austin w stanie Teksas.

(AdAge.com)