Kraj

Canal+ świętuje 25-lecie

Urodzinową kampanię przygotowały Havas Warsaw i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5nXdhdfxBjU%26feature%3Demb_logo%22%7D
Canal+ (ITI Neovision), operator drugiej po Cyfrowym Polsacie platformy telewizji satelitarnej (ok. 2 mln abonentów), w tym roku obchodzi 25-lecie działalności w Polsce. Z tej okazji przygotował ofertę specjalną (klienci zawierający nowe umowy na pakiety telewizyjne otrzymają 25% rabatu od ceny abonamentu do końca br.). Inną z propozycji jest możliwość obejrzenia jednego filmu VoD w każdy weekend tylko za 1 zł.

Ćwierć wieku operator świętuje także w ramach kampanii reklamowej w telewizji, internecie (m.in. w social mediach), stacjach radiowych i punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Havas Media.