M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark kontynuuje działania komunikacyjne linii Vitamini [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 4 marca 2020, 06:00

Kreacje digital przygotował Videomill, a realizację eksperymentu społecznego - Creative Harder.

Tymbark kontynuuje działania komunikacyjne linii soków marchewkowych Vitamini i w kolejnym spocie wspiera różnorodność oraz podkreśla wagę samoakceptacji. Marka chce, by słowa "jesteś piękna" dotarły do każdej kobiety. Sprawdza prawdziwe reakcje kobiet na te słowa w społecznym eksperymencie z udziałem Aleksandry Domańskiej.

Agencja odpowiedzialna za realizację spotu telewizyjnego to Publicis. Kreacje digital przygotował Videomill, a realizację eksperymentu społecznego – Creative Harder. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,