Kraj

DrWitt zmienia opakowania i strategię komunikacji

Za zmiany w obrębie identyfikacji wizualnej marki odpowiada Well-Rounded Design.

DrWitt (Maspex) wprowadza zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki. W konsekwencji tworzy nową komunikację. DrWitt podejmuje temat zdrowia, a zasięg komunikacyjny wykorzystuje do promocji sportu. 

Zmienił się wygląd opakowań produktów marki. Soki i napoje z witaminami dostępne w sześciu smakach powiązanych z konkretnymi funkcjami (odporność, uroda, metabolizm, witalność i antyoksydacja) otrzymały nowe etykiety z wyraźną informacją o składnikach aktywnych.

Zmianie towarzyszy również szeroka kampania reklamowa w internecie i mediach społecznościowych. Działania prowadzone są pod hasłem “DrWitt. Bądź najlepszą wersja siebie!”. Za projekt logotypu odpowiada agencja Well-Rounded Design, za kreację Brasil, za komunikację w mediach społecznościowych Zjednoczenie. Wsparcie na poziomie analizy kategorii oraz badań konsumenckich zapewniła agencja strategiczna Stratosfera. Planowanie i zakup mediów: Maspex.