M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brasil z kolejną odsłoną kampanii Łowicza [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 5 marca 2020, 06:00

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Marka Łowicz kontynuuje szeroką kampanię pod hasłem "Dżem dobry". Do
działań prowadzonych od początku roku dołącza komunikacja w telewizji.

Drugi etap kampanii to poszerzenie działań pod hasłem "Dżem dobry", w którym marka gra podobieństwem słów "dżem" i "dzień". 

Nowy spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, na platformach VoD oraz w internecie. Działania będą prowadzone także w postaci komunikacji PR, poprzez media społecznościowe, na stronie marki oraz na stronie WWW. 

Kampanię marka rozpoczęła w styczniu, świętując "Dżem Babci" poprzez komunikację na billboardach, citylightach oraz w digitalu. Następnie marka zachęcała, by celebrować "Dżem Zakochanych", a obecnie promuje także zbliżający się "Dżem Kobiet" – poprzez komunikację digitalową.

Za kreację odpowiada Brasil. Media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,