M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UM otwiera roczne zestawienie RECMA New Biz Balance

Maciej Florek | 5 marca 2020, 06:00

W pierwszej piątce jest również Initiative.

UM (IPG Mediabrands) otwiera roczne (01.2019 – 01.2020) zestawienie raportu RECMA New Biz Balance, który podsumowuje budżety mediowe (wygrane względem straconych). Agencja notuje 37 mln euro na plusie m.in. dzięki wygranej w przetargu Nestle. W zestawieniu strat wymieniła PZU. Miejsce drugie ma Zenith (Publicis Groupe) z wynikiem +30 mln euro, dzięki wygranym Lotosu, Credit Agricole czy LVMH. Trzecie i czwarte miejsca również należą do agencji Publicisu – Starcom (+17 mln euro) i Spark Foundry (+13 mln euro). Pierwszą piątkę zamyka Initiative z IPG Mediabrands (+10 mln euro).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,