M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Provident i Axa we wspólnej kampanii wizerunkowej

Maciej Burlikowski | 6 marca 2020, 06:00

Firmy chwalą się 1,5 mln sprzedanych polis.

Firma pożyczkowa Provident Polska i firma ubezpieczeniowa Axa współpracują od 2015 r. Axa ubezpiecza klientów Providenta. Ponieważ liczba sprzedanych tego typu polis przekroczyła właśnie 1,5 mln, firmy postanowiły się tym pochwalić we wspólnej kampanii reklamowej.

Jest ona prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych i w internecie. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

W Polsce Provident działa od 1997 r., należy do brytyjskiej grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Francuska grupa ubezpieczeniowa Axa działała w Polsce od 2006 r. i zdobyła 3,2 mln klientów w naszym kraju. W lutym br. austriacka grupa ubezpieczeniowa Uniqa zawarła umowę kupna od Axy jej spółek w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,